Fråga & svar

Hejsan! Tänkte bara fråga om du bor på internatet eller i en värdfamilj?:)
 
SV: Jag bor på internatet och det är jag såå glad för! Älskar att bo på internat, bara gå och prata och mysa på någons rum på kvällarna, plugga tillsammans, gå till kvällis, gå till matsalen tillsammans, ja alla småsaker som vi gör tillsammans här på internatet är helt fantastiskt och det som jag framförallt kommer att sakna när jag åker hem till Sverige. Kommer att vara fullkomligt sällskapssjuk och alltid känna mig ensam...usch!
 
Jag och mina underbara internat-kompisar <3 (Emma, Elsa och Matilda)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0