Diani dag 4

 


Kommentarer
Anonym

Hej! Jag är antagen till SSN och har därför en drös med frågor. För det första hur är det egentligen där nere? Är livet annorlunda och isf bra? Vad är det allra bästa? Hur varmt är det en vanlig dag och vad är den "perfekta klädseln"? Vad är det viktigaste att packa? Något du saknat? Något som var onödigt att ta med? Har du några allmänna tips inför SSN? Vore jättetacksam för svar!

2014-05-11 @ 14:36:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0