Fredagen

Vi hade även en superbra fredag!

Det var mentors-samtal så vi hade bara en lektion precis innan morgonen. Vi tog vara på sovmorgonen genom att ha en mys-frukost i zebra framför Disney Channel, såå cozy!

Efter lunchen gick jag, Matilda, Ebba och Sofie till TOI för att inhandla lite skor. Jag köpte tre par converse och ett par Nike Free Run och ett par solglasögon. Jag och Matilda var sååå nöjda med våra inköp, vi var helt i lyckorus efteråt! 

På kvällen drog vi till en klubb som heter Galileo, var verkligen superkul, dansade och njöt så mycket vi bara kunde av de kenyanska klubbarna. Förstår inte hur jag ska klara av att byta ut dessa mot tråkiga hemmafester när jag kommer hem...







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0