Prickat av en grej på "innan-jag-dör-listan"

Okej, jag har gjort något som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Något som jag alltid tänkt: "Vem fan utsätter sig själv för något sånt?" om. Det är en av de saker som jag haft på min "innan-jag-dör-lista" men innerst inne vetat att jag egentligen aldrig skulle göra. Men nu gjorde jag det och jag kan fortfarande inte fatta det! JAG HOPPADE BUNGEE JUMP!!!!!! Alltså det absolut bästa och läskigaste jag gjort i hela mitt liv! Jag skulle inte våga göra om det för pengar, det var så sjukt läskigt! Men samtidigt så jävla coolt!!!! Jag ryser bara jag skriver om det nu och blir hypad så fort jag tänker på det.
 
Än en gång slog det mig hur sjukt mycket vi upplever under detta år, som jag förmodligen inte skulle ha upplevt under hela min livstid om jag inte åkte hit och återigen måste jag bara säga hur lycklig och tacksam jag är för att få vara här, TACK TACK TACK MAMMA OCH PAPPA ♥
 
Vill även passa på att uttala min tacksamhet för att jag fortfarande är vid livet, jag var seriöst helt inställd på att jag inte skulle överleva Bungee Jumpen. Nu är jag bara så himla stolt över mig själv och framförallt glad att det är över Axel hade med sin GoPro så jag, Matilda och Axel filmade oss medan vi gjorde det, om jag får lite hjälp med hur man lägger upp videosar hehe så kommer det upp en film snart! Så länge får ni lite bilder :) :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0