Onsdag

Igår var en bra dag! Vi hade två timmars psykologi-prov som jag hade pluggat för väldigt länge, så det var så skönt att få det överstökat!

Jag bestämde mig sedan för att därför ha en plugg-fri dag, så efter skolan gick jag, Matilda och Elsa till en restaurang som heter Brew Bistro. Vi har aldrig varit där, trots att den ligger så nära skolan så det var kul att prova på. Maten var över förväntan, jag och Matilda åt burritos som var supergoda och Elsa åt hamburgare som hon också var nöjd med. Och deras pommes är to die for!! Vi drack även jordgubbs-smoothies som också var svingoda, en lyckad middag helt enkelt :)

När jag kom hem bytte jag direkt om för vi skulle nämligen några tjejer åka och prova på att dansa hiphop! Det var superkul, men väldigt svårt, men jag vill gå nästa vecka också så att man kan lära sig koreografin bättre.

När jag kom hem hade jag Skype-dejt med mina saknade vänner Erica och Evelina, vilket var ett perfekt avslut på en perfekt onsdag! :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0