Lördag

Åh vilken härlig lördag!

Vi började med världens mysigaste morgon med brunch i zebra framför Frozen! Vi har pratat hela halvåret om att vi ska se den och ÄNTLIGEN! Det var nog den mysigaste och bästa filmen jag någonsin sett, var helt lycklig efter att ha sett den! Efter det satte sig jag och Emelie på mitt rum och pluggade på vår svenska-redovisning. Vi pluggade fram till middagen och kom riktigt långt, superskönt verkligen. 

Efter middagen bakade jag, Elin och Elsa kladdkaka och chillade lite. Sedan började vi fixa oss och på kvällen drog vi till Casa Blanca. Det var skitkul som vanligt med jättebra musik!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0