Fråga och svar

Hej, jag undrar om du fick reda på första mailet du fick från skolan om du kommit in eller inte. Eller var det några frågor som du behövde svara på och så? Det har nämligen jag fått och jag undrar då om det finns andra som är säkrade en plats på skolan eller om alla var tvungna att svara på några frågor som skolan hade och var tvungna att kolla så att studieplanen fungerade och så. Och vet du hur det var för dom andra som är där nu? Tack på för hand! Jätte bra blogg förresten!
 
SV: När jag sökte in var det självklart frågor som jag behövde svara på. Jag bifogade min studieplan och mina tidigare betyg, samt skrev ett personligt brev om mig själv och sedan hade jag kontakt med Rosie via mail. 
Sedan när de började antagningarna kom jag in direkt och då fick jag ett mail där det stod ungefär "Grattis blablabla..." så man förstod direkt när man kommit in. Jag fick reda på det på alla hjärtans dag förra året, och minns det som om det var igår ♥ Hoppas du fick svar på din fråga! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0