AMBOSELI

I helgen åkte jag iväg på min sista safari detta år. Var väldigt tveksam först om jag skulle åka men efter många om och men bestämde jag mig för att åka och det var något som jag inte ångrade! Jag insåg under resan hur mycket jag faktiskt tyckte om att åka safari. Det är så harmoniskt på något sätt, att bara sitta och lyssna på musik och kolla ut genom fönstret på alla djur, för att sedan stanna då och då och ta fina bilder. Vi fick faktiskt se fler djur än vad vi hade förväntat oss, 100 elefanter t.ex. vilket var sjukt coolt! Här får ni bilder på framförallt elefanter haha,,,
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0