Tisdag 21 januari

Åh vilken underbar tisdag jag har haft! 

Slutade efter lunch och chillade ett tag, skypeade lite med Erica och sedan gick jag, Malin, Ebba, Clara och Emma till Art för att plugga lite. Vi beställde in varsin smoothie och det var verkligen såå mysigt! Vi satt kvar ända till 20 över sex och sedan fick vi springa till CityHoppan för att hinna hem till halv sju och undvika att bli grounded, vi hann precis! Nu har jag kommit till mitt rum från Mattestugan där jag var en liten stund och tänkte snart börja plugga Religion 2, som jag läser in på egen hand. Här får ni gosiga bilder!
 
På bilden ser ni tre favvo-rätter från Art - Pasta Dania som Malin tog, Hawaii-pizza som Clara tog och Halloumi-salladen som Emma tog :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0