TIllbaka!!!

Nu är jag tillbaka i mitt älskade Nairobi. Sitter för tillfället på Elins rum och lyssnar på musik medan Elin sover :) Hade tänkt blogga under jullovet, men har inte riktigt haft tid eller lust. Men nu är jag tillbaka med bloggandet, och förutom att uppdatera er hemma om vardagen härnere kommer jag att då och då slänga in lite inlägg från mitt jullov. Det har förövrigt varit ett helt underbart jullov hemma i Sverige, har varit mycket med min familj och mina närmsta vänner. När jag inte har bott hemma har jag bott hos Ebba haha, så himla mysigt att få hänga med kompisar och familj, ÄNTLIGEN! 
 
Idag har vi i alla fall legat vid poolen hela dagen. Alla som har varit på kusten över jullovet är såklart superbruna, så jag har försökt ta igen lite med solningen ;) ikväll ska vi förmodligen till Casa Blanca, hörs mer om det senare!
 
Elin och jag
 
Emma B och jag
 
Emma M och Elin
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0