Söndag

Inatt sov Elin hos mig, eftersom Matilda inte kommit än. Dagen började med brunch, sedan låg vi vid poolen och solade fram till två, då det hade blivit väldigt långtråkigt att ligga och sola. Jag gick då och tvättade håret och sedan drog vi ett gäng till Junction och satte oss på kinesen. Efter middagen har jag skypeat med Olga och nu ligger vi i Zebra och ser på Wolf of Wallsteeet. Det har varit en riktig bra sista dag på lovet, för imorgon börjar skolan, är inte alls taggad... 

Idag serverades mango till brunchen




Elin och Johan



Jag och Johan

Agda



Bästa Olga <333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0