Onsdag 22 januari

Denna onsdag har haft sina uppgångar och nedgångar, men sammanfattningsvis vill jag säga att denna onsdag har varit oerhört bra! Vid kvällsfikat blev det nämligen en överraskning - MARÄNGSCHWISS!!! Det är min absoluta favoritefterrätt så jag blir helt överlycklig när vi får det. Denna gång fick vi det för att vi vann turneringen i helgen och nu i helgen har vi en ny turnering så om vi vinner den kanske det serveras marängschwiss nästa vecka också hoho. Det som gjorde denna dag ännu bättre var att vi planerade Diani ännu mer och nu har vi äntligen fixat boende och så, så nu är allt klippat och klart! Ingen återvändo hihi. Kommer bli den roligaste veckan hittills, kan visa er lite mer detaljer någon annan dag. Nu har jag precis skypeat färdigt med min älskade familj och ska strax krypa till sängs :) Natti!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0