Måndag 20 januari

Idag är det en vanlig måndag och jag sitter nu på mitt rum och har precis pluggat färdigt. Nu ska vi, några tjejer, ha ett möte om sportlovet och bestämma huruvida vi ska bo i hus eller hotell etc. Förhoppningsvis kan vi boka så snart som möjligt, innan allt hunnit ta slut. Kan inte beskriva hur jäkla taggad jag är, tänker på det varje dag, det kommer lätt bli den bästa veckan hittills här i Kenya!!!
 
Här är lite bilder från Höstlovet på kusten, åååhh vad jag saknar dettaaa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0