Jullov del 1

Vi kom ju till Arlanda lite senare än vad vi hade trott. Istället för på morgonen kom vi på kvällen och mina planer för lördagen var därmed som bortblåsta. Men jag hade en underbar kväll ändå! Jag var väldigt hungrig så vi beställde hem mat och jag åt middag med familjen. Därefter kom mina bästa kompis Ebba över och vi satt och pratade till långt in på natten innan hon gick hem för att hon skulle åka till Dalarna dagen efter. Så då var det hejdå för nästan ytterligare en vecka...men vi klarade det bra och hördes på snap och sms :) 
 
Lite bästis-bilder ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0