Helgen

Fredag: Imorgon har jag inga lektioner, utan det är studiebesök som står på schemat! Vi är borta hela förmiddagen och efter lunch har jag ju som vanligt inga lektioner! Till lunch blir det min favvo - Fish N' Chips, jippie!! När alla har slutat ska vi några till Junction och sedan på kvällen ska jag bara ta det lugnt och lägga mig tidigt för på lördag ska jag upp vid 5-tiden...
 
Lördag: På lördag är det fotbolls-turnering hela dagen! Ska bli sååå kul verkligen eftersom jag aldrig mött något annat lag härborta, ser väldigt mycket fram emot det. Dock går bussarna vid 6 på morgonen vilket är mindre najs.  Sedan på kvällen när vi kommer hem blir det UTGÅÅÅNG!! 
 
Söndag: På söndagen blir det inte heller någon sovmorgon eftersom jag ska med och vandra i Ngong Hills igen, för att kunna gå in mina vandrarkängor. Frukost serveras från 7 på morgonen och bussarna går vid 8...
 
 
Här är lite bilder från förra gången vi besteg Ngong Hills! Även om jag inte får någon sovmorgon ser jag faktiskt väldigt mycket fram emot helgen :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0