Gårdagen

Klockan stod på 4 på morgonen och efer ca 3 timmar sömn gick jag upp och gjorde iordning min sista Sverige-frukost, yoghurt, granola och en macka med kalkon och paprika, åhh vad jag kommer sakna Sverige-frukost, har redan tröttnat på skolans och har varit här en dag...men som tur är har jag laddat upp denna gång, bild kommer... ;) jag satte mig i bilen med mamma, pappa och Calle. Det kändes faktiskt bra att åka till Arlanda, satt och sjöng i bilen, precis som om allting var som vanligt, att jag fick skjuts till en fotbollsträning, inte att jag var påväg till Arlanda för att åka till andra sidan jordklotet och sedan stanna där i 143 dagar. På Arlanda var det heller inte särskilt jobbigt, lyckades hålla mig borta från tårarna och sedan träffade jag mina SSN-kompisar och då kändes allt så himla bra igen. Som jag saknat dom! Dock vet jag att mina tårar snart kommer rinna nerför kinderna vid tanken på min familj och mina underbara vänner. 
 
Flygresan gick i alla fall jättebra. Vi lyckades byta biljetter så att jag fick sitta med William och Macki på den långa flygningen vilket var skönt. Vi alla tre lyckades sova ganska bra så när vi kom fram var vi inte alls trötta, utan bara taggade på att komma till internatet och träffa våra saknade kompisar. 
 
Vi skulle egentligen dragit ut, men vi stannade istället hemma och väntade på de andra. Att slänga sig i famnarna på alla vänner var det bästa jag varit med om på länge. Det var inte bara mina SSN-kompisar jag slängde mig i famnen på igår, min kära vän Fredrika var nämligen här också! Det var helt underbart att träffa henne igen efter ett halvår! Här får ni lite bilder :) 
 
Min fina familj <3
 
Flög ensam på första flygningen och kände mig lite ensam
 
Macki och jag
 
Jag och frugan var äntligen återförenade
 
och jag fick träffa min underbara Freddie ♥♥♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0