Fredagskvällen

Igår var det som sagt utgång vilket blev väldigt lyckat! Dock har jag än så länge inga bilder från igår, så jag tänkte istället berätta om min fredagskväll. Efter matchen var alla fotbollstjejer väldigt trötta och eftersom vi skulle upp tidigt för turnering dagen därpå bestämde vi oss för att köra på en riktig myskväll!
 
Efter att ha badat i poolen gick vi och åt middag. Efter middagen gick vi till pingisbordet för att köra lite kung. Det var första gången jag spelade pingis härnere trots att vi har haft ett pingisbord hela tiden - hur sjukt? I alla fall var det jätteroligt att spela och nästa vecka börjar även en pingisturnering som jag har anmält mig till, så det ska bli superkul :) Efter det öppnade kvällsfikat så då gick vi dit och chillade. Det serverades för ovanlighetens skull ljusa baguetter så alla tjejer var i extas hihi. Jag sprang även och hämtade mitt chailatte-pulver som jag fick av Ebba innan jag skulle åka ner i jul (TACK EBBIS), så vi värmde lite mjölk och tog med oss våra koppar upp till zebra-rummet. Där satte vi på en skräckfilm - The Purge. Den var sjukt äcklig, men egentligen tycker jag inte den var så jättebra. När filmen var slut var jag och Matilda så trötta så då gick vi och la oss, vilket var så skönt! :) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0