Ericas födelsedaaag

Något som jag visste att jag skulle missa när jag åkte till Kenya var alla mina kompisars 18-års dagar. Idag fyller min äldsta bästa kompis Erica 18 år och därför vill jag tillägna henne ett litet inlägg. Jag har skrivit till henne på facebook, rimmat på instagram och sjungit på Skype så nu tänkte jag bara lägga upp lite gosiga bilder på oss.










Hoppas du får världens bästa dag, vill bara säga att jag saknar dig supermycket och skulle göra allt för att vara hemma och fira dig idag. 


Kommentarer
Lo

Du är bäst <3

2014-01-30 @ 23:54:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0