Dagarna innan nyårsafton

Dagarna innan nyårsafton spenderades mycket på stan. Jag försökte vara så mycket som möjligt med familjen, vi gick på reorna, käkade hur goda luncher som helst och såg på bio, 3 stycken! :D när Ebba kom hem spenderade jag även mycket tid med henne. Sov hos henne fler nätter i rad och njöt av våra goda frukostar som jag saknat så mycket! Hann även med en del hemmafester, bland annat en klass-reunion med min klass från ettan. Jag och några tjejer åt på Friday's innan och sedan drog vi till Ruben! 
 
 
Två bilder från Friday's!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0