Art-middag

Ikväll skulle det serveras kokt korv med potatismos till middag, vilket är min hat-rätt. Det är den enda rätten jag inte kan äta här och olyckligtvis får vi det ganska ofta för att det är så billigt...så idag bestämde sig jag, Elin, Malin, Ebba och Denise för att gå och äta en god pasta på Art, det behövde jag verkligen! Min nya favorit är "Pasta Dania" som är pasta med tomatssås, fast är såå mycket godare än vanligtvis :)) Malin kunde inte bestämma sig så hon körde på två rätter haha! Känns lyxigt såhär på en tisdagskväll :D 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0