Ännu en vinst

Vi bara vinner och vinner här på SSN och har hur kul som helst! I fredags spelade vi ju vår första seriematch och vann med 7-0 tror jag, och i lördags spelade vi vår andra turnering efter jullovet och vann den också! Den turneringen var "6 a side" så vi var fem utespelare plus en målvakt på en rätt så liten plan. Det var verkligen hur kul som helst, kändes nästan som inomhusfotboll fast med lite större ytor. Turneringen var faktiskt ganska stor och när det var prisutdelning sa han som höll i det att han aldrig har sett ett lag med så bra teknik och samspel, och ändå tränar vi bara max en gång i veckan och då kommer inte ens alla. Är i alla fall sjukt stolt och det känns sjukt kul! Detta har även gjort mig så taggad på att börja på fotboll igen när jag kommer hem till Sverige, så jag, Emma och Malin snackar om att börja i samma lag när vi kommer hem, då vi är ute efter lite samma sak, känns superkul! Här får ni bilder.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0