Sannas birthday!!

Idag är det måndag den tredje februari, vilket betyder att Sanna fyller 19 år! Vi började morgonen med att sjunga för henne och sedan äta frukost i giraff-rummet, så mysigt! Sedan på kvällen åkte vi ut 12 tjejer för att käka på favvo-stället Karen Coffe Garden! Det var verkligen så himla mysigt, tycker om dessa tjejer så himla mycket ♥ När vi kom hem hade jag och Elin väldigt mycket energi så då gick vi till giraff, satte på hög musik och dansade av oss lite, så underbart att bo på internat ♥♥♥
 
 
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SANNA <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0