Naivasha i helgen!

I helgen drar vi några stycken till Naivasha. Var där en gång förra terminen och hade det såå soft så det ska bli superkul att åka tillbaka! Förra gången cyklade vi i Hells gate och åkte en båttur, men denna gång är det andra aktiviteter som gäller. Denna gång ska jag nämligen rida på lördagen och sedan på söndagen ska jag bara chilla i densupersofta restaurangen som fanns där och käka en riktigt god brunch! Åh vad jag ser fram emot det. Vi åker lördag morgon och kommer hem söndag eftermiddag så det är bara en natt och då ska jag och Denise dela tält. Kommer kanske ta med kameran så i så fall får ni se lite fina bilder när jag är tillbaka! Här får ni bilder från förra gången vi var där.













 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0