Lördagkväll

Åh vilken mysig lördagkväll jag har haft!

Efter vi kom hem från vandringen kastade vi oss i poolen och tog sedan en varm dusch - underbart! 
Sedan beställde vi hem mat från Osteria, jag tog en pasta med mozzarella, tomat och basilika-hur gott som helst!! Sedan gick vi upp till Emma och Clara och satte på Allt för min syster. Har nog aldrig gråtit så mycket till en film, vi låg fem tjejer och verkligen storbölade haha!

Nu ligger vi några stycken i zebra och ser på melodifestivalen! Jag och Sara har gjort popcorn och det känns nästan som att man är i fjällen, åh så gosigt :)













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0