Fredag

Idag är det fredag och jag har slutat skolan. På Sam-lektionen idag hade vi en slags debatt som jag var jättenervös inför eftersom jag inte var så förberedd, men det var verkligen hur kul som helst och vi kunde inte sluta debattera, så vi måste fortsätta nästa vecka, vilket jag ser fram emot!

Till lunch var det kyckling-pizza (vi får nästan alltid pizza till lunch på fredagar) och efter lunchen har jag legat på Emmsens och Claras rum och sett "Catch me if you can", sjukt bra film som ni bara måste se om ni inte redan sett den!

Ikväll ska vi boka bord för typ 25 personer på en superfin sushi-restaurang som heter "Sen Garden". Jag äter ju inte sushi, men det fanns kycklingrätter också som ska vara jättegoda! Jag har aldrig varit där, så det ska bli jättekul att äta där ikväll.





De första bilderna är från vår Sam-debatt imorse och på sista bilden ser ni Denise, Ebba och Clara med lite nybakade chokladbollar :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0