Fotbollsmatch

I onsdags spelade vi vår viktigaste fotbollsmatch i serien. Vi mötte RVA, som vi förlorat mot förra gången vi mötte dom. Alla var så supertaggade för vi var verkligen tvungna att vinna matchen. Det var inte bara vi som var taggade, i princip hela skolan var där och hejade på oss. Typ alla elever och några lärare. Det blev en så härlig stämning och till slut lyckades vi vinna med 1-0. Jag gjorde inte en så jättebra match, men det spelade ju egentligen ingen roll nu när vi vann! Det var så mycket glädje, som vanligt när vi vinner.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0