Fältstudievecka dag 5

Sista dagen besökte vi några farmer på förmiddagen och lyssnade på vad de hade att säga. Till lunch åkte vi till en väldigt lokal fisk-restaurang. Där skulle vi äta fisken helt utan bestick, vilket var väldigt motbjudande. Vi fick chapati (det kenyanska brödet) till hjälp och det var faktiskt väldigt gott, till vår förvåning.

Efter lunch var vi lediga. Vi åkte till nakumat och köpte lite snacks och chillade sedan på vårt hotell. Vi åt sedan middag på ett roof-top och åkte sedan vidare till en klubb som hette Signature och hade en väldigt rolig sista kväll.













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0