ZEN GARDEN

En av våra absoluta favoritrestauranger här i Nairobi heter Zen Garden, de har såååå god mat så det är helt sjukt! De som gillar sushi säger att den är jättegod, mina favorit-rätter är "sweet&sour chicken", "red snapper" och "green curry thai chicken." Jag har bestämt att jag, mamma och pappa ska gå hit och då ska vi beställa en av varje och ris och dela på, ser sååå fram emot det :) Idag är det förresten 8 dagar tills mamma och pappa kommer ner, heelt sjukt!!!
 
Här får ni bilder från när vi var på Zen förra gången för att fira bästa Sara som fyllde 18!
 
Elin, jag, Elsa
 
Green Curry Thai Chicken


Red Snapper

Passionfruit Cake

Ebba och Hanna


Sushi

Ebba och Hanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0