Lördagen

I lördags fyllde Matilda och Malin 18 år och oj vad vi hade planerat och fixat inför denna dag! Dagen blev verkligen hur lyckad som helst så det var superkul!

Vi började med att sjunga för dom på morgonen. Vi kom in med choklad-doppade jordgubbar, nutellamackor, kladdkaka och fruktsallad. Sedan fick de massa "missions" som de skulle göra på morgonen, vilket var jättekul att kolla på. Vid tolv-tiden satte vi på dom ögonbindlar och hörlurar med hög volym så att de inte skulle se vart vi åkte. Vi hade sagt att vi skulle åka och bowla men istället åkte vi till ett hotell som heter Best Western. Där har de ett "roof-top" med restaurang, pool och solstolar. Vi låg där hela dagen och hade det hur soft som helst verkligen!

På kvällen hade vi bokat bord på en supernice restaurang som heter Seven. Det var supermysig och maten var hur god som helst! Jag tog ravioli fyllda med spenat och maten smakade lika bra som mina förväntningar. På kvällen åkte vi till en klubb som heter Casa Blanca och var där hela kvällen. Det var hur bra drag som helst och skitbra musik, så vi dansade hela kvällen tills vi blev upphämtade vid halv ett. 

Idag har vi alla konstaterat att kvällen typ var den bästa kvällen någonsin och Malin och Matilda har sagt att de inte hade kunnat önska sig en bättre 18-års dag :)













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0