Torsdagen den 12 september

Heeej, nu har jag lagt upp de sista bilderna från Masai Mara så nu kommer det komma upp vanliga inlägg framöver! Idag är det torsdag, vilket betyder fotbollsträning. Killarna ska på turnering i helgen och förhoppningsvis får några tjejer följa med, skulle vara sjukt kul! I såna fall åker vi imorgon på dagen och kommer hem på lördag. 
 
Det har varit väldigt kaos här på internat p.g.a. att internatet plötsligt bestämt sig för att ändra reglerna gällande utgångar. Ingen under 18 får åka partybuss och gå på nattklubb, vilket har gjort alla sjukt upprörda. Vi kämpar fortfarande för att få tillbaks de gamla reglerna, återkommer om hur det går!
 
Här kommer lite blandade bilder från de senaste veckorna:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0