Toi market

Idag slutade jag 10.50 så efter lunch stack jag och några andra tjejer till Toi market. Det är en marknad som verkligen har precis allt för hur billiga priser som helst. Jag fyndade sjukt bra, två ralph lauren skjortor och ett linne för 70 svenska kronor, 70!!!!!! Helt sjukt, älskar verkligen Toi. Efter Toi gick vi till Java House och fikade. 
 
Ikväll ska vi till Village Market, ett nytt köpcentrum haha, där vi inte varit än. Imorgon ska jag antingen till DownTown eller på cykeltur och på söndag ska jag förmodligen till ett giraffcenter. 
 
Här får ni bilder på mina fynd:
 
 


Kommentarer
Lou

Åååh va fina!! Miss u bebi<333

2013-09-21 @ 13:21:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0