Tisdag 3 september - Hemma

Nu har vi kommit hem från Masai Mara. Jag är bokstavligen helt död så vill bara lägga mig i sängen och sova och aldrig stiga upp igen. Vi har i alla fall haft det superkul, åkt på massvis av safari, besökt en masai-by och gjort teambuilding-övningar. Vi har sovit i tält i tre nätter, vilket verkligen var en upplevelse i sig. Första natten vaknade jag med myror över HELA kroppen, helt sjukt! Jag har tagit 750 bilder som jag ska välja ut och lägga ut här på bloggen, men det kommer senare i veckan. Så länge får ni några bilder som jag hittade på facebook!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0