Söndag den 15 september

Helgen blev lite annorlunda mot vad jag var inställd på, det blev ingen fotbollscup för oss tjejer, fick vi reda på 10 minuter innan vi skulle åka iväg, så jag har tillbringat helgen på internatet med alla andra, solat en massa, badat osv. Igår firade vi Elsa som fyller år på måndag på Onami, en restaurang. Vi hade bokat bord för 34 personer och det blev en mycket lyckad kväll!
 
Ikväll ska vi förmodligen till Junction på bio vilket ska bli supermysigt :)
 
Här får ni lite bilder från helgen:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0