Måndagen den 16e september - Elsas birthday!!

Idag är det måndag - den jobbigaste dagen på veckan. Men idag fyllde Elsa år så vi var några tjejer som väckte henne med frukost på sängen och presenter, så mysigt!
Vi har även haft ett stort möte om säkerheten i Nairobi och de nya reglerna. Tydligen har det enligt statistik blivit 50 % farligare här bara det senaste året, vilket har gjort att de har behövt bli hårdare regler.
Sitter nu och skypear med mamma och pappa, har inte pratat med dom på jättelänge så det är supermysigt!
Lite bilder från imorse:

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0