Helgens planer

I helgen har skolan anordnat en utflykt till ett ställe som heter Naivasha, eftersom vi inte får röra oss så mycket i Nairobi p.g.a. det som har hänt. I Naivasha kommer vi bland annat få åka till ett ställe som heter Hells Gate där vi kommer att cykla ute i vildmarken bland djur och sedan bada i en varm vattenkälla. Vi kommer även få åka båt bland flodhästar. Vi åker på lördag morgon och tältar där en natt och kommer hem igen på söndagkväll. Jag ska dela tält med Sanna och Elin som har laddat upp med scones, choklad och bananchips. Är så himla taggad, det kommer verkligen att bli superkul! 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0