Fotbollscup i helgen

Jippie! Tjejerna fick följa med på killarnas fotbollscup i helgen, så jag och två andra tjejer ska med och spela mot kenyanska kill-lag, ska bli sjukt häftigt. Vi åker imorgon klockan elva och spelar vår första match på eftermiddagen där och sedan sover vi över och spelar en andra match på lördag, vi är tillbaka på skolan vid 5-tiden. Jag återkommer med bloggandet på lördag eller söndag och berättar hur det har gått :)
 
 
Måste visa den här roliga bilden som Olga la upp på instagram idag: "Vi är på väg för att hämta dig miss Africa, det här går inte längre" åhh, jag har världens bästa vänner ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0