Måndag den 7 okt - Mallans b-day

Idag är det Mallans födelsedag, vilket betyder födelsedagsfirande på morgonen! Malin bor hos rektorn så vi bestämde oss några tjejer för att ta taxi vid 6.15 för att komma och överraska henne. Vi lyckades väldigt bra, hon blev super överraskad och såklart jätteglad.
 
Malins värdsyster Hanna (som också går på svenska skolan) hade bakat vääärldens godasta kladdkaka och Malins värdmamma hade lagat pannkakor som serverades med chokladsås och frukt! Det var verkligen värt att gå upp två timmar tidigare än vanligt för detta ;) 
 
 


Kommentarer
Lollo

Kan inte du visa lite bilder på dina kompisar rum? :) ska söka nästa år med dubbel rum jag med, och tydligen så ser alla dubbelrum olika ut! Så skulle va sueper om du kunde FOTTA dina vänners rum :) tack på förhand kram kram

2013-10-08 @ 23:50:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0