Helgens planer

Idag är det äntligen fredag! Ikväll ska vi ut på en italiensk restaurang och käka. Vi har bokat bord för 20 personer, kommer bli supermysigt. Imorgon ska jag och en tjej som heter Fanny upp och dansa hela förmiddagen. Vi ska få prova på Rumba, afrodans etc. på en internationell skola med professionella dansare, kommer bli sjukt häftigt!
 
Utöver det är helgen lite oplanerad, jag ska plugga en del och imorgon hade jag tänkt stanna hemma och mysa på internatet. Vi hörs under helgen!
 
För tillfället skypear jag med min saknade älskling Tess. Skype funkar just nu skitbra, så det är så mysigt att prata med henne!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0