Veckan som gått

Jag har märkt att jag är väldigt dålig på att blogga om vad vi gör här på veckodagarna. Det är främst för att jag inte tar så jättemycket bilder, och då tycker jag inte det är särskilt kul att blogga :) jag tänker heller inte på att det faktiskt är kul för er att läsa om vad vi gör här, eftersom det nu har blivit vardagen för oss. Men jag ska försöka bättra mig på den fronten också! 
 
I måndags hade vi ett stort måndagsmöte, där de berättade om vad vi kommer göra fram till jul osv. De avslutade med att säga: "Ingen missar kvällsfikat kl.21 ikväll, det kommer en överraskning" Alla anade att det var någon slags efterätt och jag bokstavligen sprang ner till kvällis när klockan slagit 21.00. Och vad serverades?? Om inte min absoluta favvo-efterrätt marrängswiss!!! Jag åt tills jag höll på att spy, sedan tryckte jag i mig ännu mer. Jag satt med Johan och Elsa och alla gav sina rester till oss, så det var liksom svårt att motstå. Det är ju faktiskt inte varje dag man äter marängswiss här i Kenya...
 
Sedan har jag inga fler bilder från denna vecka. Matilda klippte håret på Axel, vilket blev SJUKT bra och jag och Elin taggar som vanligt till Sportlovet som kommer bli så jäääääkla najs!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0