Suit Up Day - fler bilder

I torsdags var det ju som sagt Suit Up Day. Elevrådet hade fixat supermysig middag som avslutades med kladdkaka till efterrätt! De hade bokat upp två långbord ute vid poolen och hade bordsplacering. Alla fick även en lapp under sin tallrik där det stod en uppmaning som de skulle göra, t.ex. förklara sin kärlek till boardingpersonalen, putta i någon i poolen, säga "kuckeliku" så fort någon sa ens namn, fria till någon osv. Kvällen avslutades med att vårt kill-band här på SSN (William, WIlhelm och Johan) uppträdde med deras favoritsång i matsalen. Det blev en sjukt lyckad kväll! Här får ni blandade bilder från mig, Sanna och Hedda! 
 
Alma blev utsedd till "bäst klädda" - så rätt!
 
Mitt internet är för tillfället helt stört dåligt, så jag kan inte lägga upp fler bilder, men det kommer!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0