Ngong Hills

I lördags blev det att stiga upp tidigt för vandring på Ngong Hills, som en förberedelse inför Mount Kenya. Ngong Hills är fyra stora kullar, den största kullen når upp till 2400m.ö.h. Det var lite av de jobbigare sakerna jag gjort, men också bland det härligaste! Sista långa nedförsbacken hoppade/sprang vi ner och det var SÅ skönt att komma fram. Och gissa vem som var först i mål? Det var lilla jag tillsammans med Sanna, Emma, Matilda och Ebba! Riktigt nöjda och glada :) dagen efter hade jag dock jordens träningsverk på ett konstigt ställe mellan rumpan och ryggen. Här får ni härliga bilder från Sannas kamera!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0