Lördagen

I lördags vaknade jag lite före tio och jag och Elin gick till brunchen. Efter brunchen bestämde vi oss för att vara duktiga och plugga, men vi sket i den idén. Istället drog vi med oss Ebba och Sanna till TOI. Vi åkte CityHoppa dit (första gången för mig) och så var vi där i några timmar innan vi tog CityHoppa tillbaka hem. Självklart hittade vi massa saker, jag köpte en klänning, en blus från zara och ett par Juicybyxor, allt för mindre än 50 svenska kronor! Man kan ju inget annat än att älska TOI. Jag kan visa er vad jag köpte, men just nu ligger kläderna i tvätten, så det får bli en annan gång.

På kvällen åkte vi till Coffe Garden, världens mysigaste ställe. Det blev verkligen en lyckad kväll! Har tyvärr inga bilder från kvällen, istället får ni bilder från förra gången vi var där, då jag käkade en efterlängtad caesarsallad och därefter en mycket god efterrätt!! Älskar verkligen Coffe Garden :) 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0