Lördag kväll

I lördags kom Matildas pappa hit också, vilket var superkul, framförallt för Matilda såklart. På kvällen ville han, snäll som han var, bjuda ut oss på middag, så då åkte vi till den goda italienska restaurangen Osteria! Vi åt förrätt, riktigt god pasta till huvudrätt och sedan glass till efterrätt. Vi gick därifrån mycket nöjda och belåtna kan jag lova. 
 
Efter det åkte vi till klubben Galileo efter att ha bättrat på sminket lite och bytt om till fina klänningar! Det var första gången vi var på den klubben och den var riktigt bra! Kvällen blev en av de roligaste hittills, även fast den slutade lite mindre bra. 
 
Världens bästa rumskompis ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0