Helgens planer

Imorgon är det fredag, tjihoooo!!!
 
Klockan tre åker jag och 10 andra till "Tinas Bush Camp". Där bor vår gympalärare och vi kommer bl.a. att gå "walking-safari", kolla på världens vackraste solnedgång, sova i tält under bar himmel, grilla och kanske få möjligheten att se ända bort till Tanzania. Kommer bli sjukt nice!
 
På lördag när vi kommer tillbaka ska vi på kvällen till en klubb som heter "Tree House", där vi var förra helgen. Det är ett event som heter "Neon Night", så jag ska ha ett neon-gult linne och vita jeans :) 
 
Här är bilder från när de var på "Tinas Bush Camp" förra gången (jag var inte med). Bilderna är tagna från sannasafrika.blogg.se
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0