Fredagen

Igår var det fredag, favvodagen! Det serverades pizza till lunch, jag, Elsa och Matilda åt tills vi nästan sprack. Efter lunchen chillade jag bara och sedan käkade vi middag. Jag, Matilda, Elsa och Elin drog ut ett bord och satte oss och hade mysig middag för oss själva. Sedan gick hälften av alla elever till zebra-rummet för att plugga matte eftersom det var omprov dagen efter. Jag och Elin belönade oss för att vi inte skulle göra omprov genom att ta ut täcken och kuddar och lägga oss och se på film ute vid poolen. Det var sjukt najs, det ska bli en fredagstradition har vi bestämt oss för!! 
 
Jag skypeade sedan lite snabbt med Klara, innan vi åkte till en bar för att se Sverige-Portugal. Det var nice, men jag är väldigt dålig på att se en hel fotbollsmatch så det slutade med att jag skrev med Tess och Elin på facebook istället :) 
 
När vi kom hem satte jag mig i min skype-hörna och skypeade med min saknade vän Paulina som just nu befinner sig i USA! Vi har inte skypeat en enda gång sedan vi åkte, så vi hade sjukt mycket att ta igen. Såklart skulle min mobil ta slut på batterier, så vi fick avsluta skype-samtalet, eftersom jag inte kunde fortsätta snacka i mitt rum där Matilda gått och lagt sig. Men vi ska fortsätta skype-samtalet snarast bestämde vi oss för!
Händer bara i Kenya
 
 


 
 
 


Kommentarer
Anonym

Har Paulina en blogg om sitt år i USA? :) din blogg är ur mysig och är sjukt avis!!!!!!!

2013-11-17 @ 17:38:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0