Fredaaag

Idag är det fredag och endast 3 veckor tills jag sätter mig på ett flygplan påväg mot Sverige. Verkligen helt sjukt. Tiden har gått så himla snabbt härnere, men jag längtar faktiskt som bara den på att få komma hem och träffa alla saknade personer och tillbringa lite tid hemma, så himla taggad.
 
Idag hade jag bara en lektion, sedan lucia-kör. Efter lunchen gick jag till mitt rum och slumrade till lite innan Elin kom och ville se Idol. Som ni kanske har märkt har jag och Elin en liten "tradition" att kolla på Idol, det är så himla mysigt. När vi kollat klart började vi fixa oss innan vi tog skolbussen iväg till Best Western!
 
Där skulle jag och Elin äta en mysig "dinner for 2", något som vi velat göra länge, vilket är väldigt svårt när man är 70 underbara personer på ett internat haha. Restaurangen var uppe på ett "rooftop", det var verkligen huuur mysigt som helst. Romantiska som vi var tog vi "en rätt för två", jag och frugan ♥ efter det gick vi ner till restaurangen på nedervåningen och åt lite efterrätt. Kvällen blev hur lyckad som helst, mysigaste kvällen på riktigt länge.
 
När vi kom hem var det spelkväll i full gång i matsalen. Det spelades plump och massa familje-spel. Jag och Elin hakade på direkt och körde "med andra ord", det var superkul, med mycket skratt! Nu är jag på mitt rum igen och håller min sjuka rumskompis Matilda sällskap. Ska snart gå och lägga mig, för imorgon ska jag upp halv åtta för att besöka barnhemmet, åh vad mysigt! Man får dock inte ta några bilder där, men ska försöka smygfota de små gulliga bebisarna.
 
Här kommer bilder från kvällen! Godnatt, ses om 3 veckor ♥
 
Jag är världens lyckligaste som har träffat jordens bästa människa
 
 


Kommentarer
Lou

<3<3<3<3<3<3<3<3

2013-11-30 @ 00:36:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0