Bästa tisdagen

Åh vilken underbar tisdag jag har haft! TIll middag serverades kokt korv med potatismos, något som jag inte kan äta verkligen, det är enda gången som jag verkligen inte kan äta något förutom sallad. Så då kom jag på den smarta idén att beställa Home Delivery från Art som har sjukt goda pizzor och pasta-rätter! Jag tog en pasta pesto med kyckling som var helt utsökt!! Under tiden som vi väntade på maten så skypeade jag med min efterlängtade bästis Ebba i en och en halv timme (ja, det tog så lång tid för maten att komma, welcome to Kenya) och det var så himla mysigt! Det går inte att beskriva hur mycket jag saknar alla därhemma och vi pratade om allt roligt som vi kommer göra tillsammans när jag kommer hem och det gjorde mig på så himla gott humör! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0