Två bästisar

Två av mina närmsta kompisar härnere är definitivt min rumskompis Matilda och Elin. De har båda precis bytt profilbilder på facebook så tänkte att jag kunde visa dem och samtidigt tillägna ett litet gulligt inlägg till dem och berätta hur mycket jag tycker om dem. Jag är SÅ glad att Matilda följde med mig hit och att jag har lärt känna en så underbar tjej som Elin. ♥
 
Fina Elin. Denna bild är tagen när vi var på Rooftop-restaurangen och hade en "dinner for 2."
 
och här är min heta rumskompis Matilda! Bilden är från underbar och saknade Watamu.
 


Kommentarer
Elin

Hanna, min bästa frugis. Detta fick mig allt att fälla en tår eller två.. ÄLSKAR DIG

2013-12-10 @ 08:37:22
MATILDA

fina bilder :)

2013-12-12 @ 20:46:47
URL: http://matildays.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0