Tisdag den 10e december

Har precis skypeat med min mamma och konstaterat att vi ses om 11 dagar, nu börjar nedräkningen på riktigt verkligen!
 
Idag har jag, Sara och Elin klippt oss. Det är en svensk frisör som kom hit till skolan. Jag klippte inte så mycket, men det var skönt i alla fall för nu känns det mycket fräshare. Hon konstaterade även att jag borde börja med hårolja, så får väl försöka införskaffa mig något sånt. Jag har aldrig varit någon som lägger pengar på hårprodukter, men det får det bli ändring på nu :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0