Sista utekvällen

Igår var sista utekvällen i Nairobi för i år. Alla var sjukt taggade, vi fixade oss, Malin plattade mitt hår och Elin sminkade mig. Sedan tog vi några bilder innan vi satte oss i party-bussen på väg till The Loft. Det var en klubb vi aldrig hade varit på, jättebra musik och olika folk. SSN övertog dansgolvet som vanligt och dansade och skrek till Avicii och andra favoriter. När vi kom hem sedan satte vi oss i kvällis, gjorde toast och tryckte i oss mango. Sedan gick jag, Elin, Emmsen, Malin och Ebba upp i Giraff för att fortsätta festen där. En riktigt lyckad kväll helt enkelt!
 
Jag kan inte smälta att detta var sista utekvällen för i år i Nairobi. Tänk att det var sista kvällen jag och Elin stod och hoppade och skrek tillsammans på dansgolvet på typ en månad. Elin är världens roligaste att dansa med, vi har alltid så himla kul. För Malin och Johanna var det även sista utekvällen nånsin i Nairobi tillsammans med SSN, eftersom dom har valt att åka hem efter jul. Det känns så himla trist. Är väldigt nöjd med mitt beslut om att stanna här även nästa termin, så att jag har fler utekvällar att se fram emot ;) 
 
Jag och Clara
 
Jag och Elin
 
Clara med sina fina prinsessklänning som hon fått i födelsedagspresent
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0